28 February 2010

Doa....

Doaku kepada Penciptaku..
oleh: noor sahirah bt zainol

Ya Allah...
kau tahu kelemahanku...kau tahu klebihanku..
kau juga tahu segalanya tntang diriku...
aku hamba yg sering lupa dgn nikmat dunia...
aku hamba yg sering alpa dgn permainan dunia..
dgn ujian terhadap keimanan ku yg x steguh mna..
aku hamba yg sering hanyut dgn nafsu yg ingin ke duniaan...
yg sering lupa mensyukuri nikmatmu...
yg sering lambat menyembahmu...
yg sering mlakukan dosa...
yg sering menginkari perintahmu...
ya allah.....
aku menagis...aku merintih..
demi mncari redhamu ya ilahi...
lapangkanlah hatiku ini...
tnangkan hatiku yg gusar ini...
jgnlah kau singkirkan aku,keluargaku..guru2 ku...sahabat2ku serta saudara seagamaku dri tali agama mu ya Allah...
jauhkanlah aku dari permainan dunia...
cukuplah...xkan ku ulangi dosa2 silam...
kau berilah kepadku dan sahabat2ku ilmu yg bermanfaat....
berikan kami kekuatan untuk menjalani spm nanti...
dan juga adik2 ku yg bkal menjalani pmr nanti...serta adik2 ku yg lain yg sedang belajar...
jauhkan aku dari azabmu...jauhkan aku dari sifat dengki...jauhkan aku dari sifat bermusuhan...
jauhkan juga aku dari mulut yg berdusta....
smoga dgn rahmatmu...
aku dpat menjalani hidupku dgn org yg tersayang dgn penuh ketenangan dan di bwah payung rahmatmu...
ya zaljalaliwalikrom...

0 komen:

EXCO BARU ASRAMA 2010/11

EXCO BARU ASRAMA 2010/11

Membeli Sambil Menderma!

Membeli Sambil Menderma!

Template by:
Free Blog Templates