02 August 2008

Hari Graduasi

MAJLIS GRADUADI & KECEMERLANGAN PELAJAR SMKSN 2008 selamat melabuhkan tirai..

Barisan V.I.P tetamu kehormat Majlis Graduasi 08
Persembahan pembukaan oleh kumpulan 'Humaira'
Mengalunkan lagu 'Terima kasih Ibu Ayah' & 'Sahabat Sejati'..
Pemuzik yang terdiri dari Ayza, Syidah, Asyfa dan Syafiqah
Bergambar b'sama Ust lepas persembahan.. Hm,ceria jer bila dah abis dendang lagu. Hilang sudah rasa berdebar kot... Apapun nasyid dr minah n the gang (Humaira) mmg best. Kump. Raudhah (L) juga hebat! Tapi ust tak sempat nak amik gambar..
Moga terus semarakkan dakwah melalui nasyid

Graduan SMKSN 08 berbaris menanti giliran
Aizat n Izani 'bersama peminat'
Persatuan Agama Islam - LASER dinobatkan dengan Anugerah ko-kurikulum PERSATUAN/KELAB TERBAIK 2008Bersama jejaka2 hensem.. ehm!Wani bersama menceriakan Hari Graduasi.. Walau di mana berada, Seri Nibong tetap di hati.
X gitu Wani? he..
Comel2 anak2 dara ust ni... Mg Result SPM nanti comel jgk ye..
Ops, rasa tua la plak!
Hmm... tgk betul2 dua gambar di atas ni.. SAMA tapi TAK SERUPA!


Keseluruhan FOTO yang ada pada ust...

Sila KLIK pada gambar untuk paparan yg lebih besar & jelas














...Ust sebenarnya takde byk gambar sbb sibuk jg pentas n PA system td. So, sape2 yg ade koleksi gambar menarik, bleh share la nnt ye.. minta bg kat ust.

Sekadar itu perkongsian buat masa ini, wassalam

Ust Nik Aufa

4 komen:

good stock picks said...

very nice! hahahahaha

maisarah said...

hari graduasi membuatkan smangat form 5 berkobar-kobar untuk ke menara gading..maklumla,ari graduasikan ala-ala konvokesyen..

Ust said...

Ust doakn maisarah n kwn2 cemerlang SPM nnt. Masih byk masa untuk kalian pulun hbs2an. Apapun hub. dgn Allah jgn dilupa! ;)

aina mardiah said...

assalamualaikum...rindu sgt kt suma warga smksn..moga kita dapat bersama lagi..ust...takde ke graduasi 2007 hehe

EXCO BARU ASRAMA 2010/11

EXCO BARU ASRAMA 2010/11

Membeli Sambil Menderma!

Membeli Sambil Menderma!

Template by:
Free Blog Templates